1. Praca z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych
    1. Terapia pedagogiczna w świetle podstawy programowej
    2. Zasady prowadzenia zajć
    3. Terapie wspomagające:
      1. Integracja sensoryczna
      2. Trening słuchowy
      3. Leczenie dźwiękami
  2. Percepcja wzrokowa (z uwzględnieniem procesów integracji sensorycznej)
    1. Rozwój funkcji wzrokowych dziecka 3-, 4-, 5-letniego – objawy dysfunkcji
    2. Pamięć wzrokowa
      1. W pałacu Pani Pogody
      2. W sklepie z zabawkami
    3. Koordynacja wzrokowo-ruchowa
      1. Kolorowe balony
      2. Zabawy figurami
  3. Percepcja słuchowa (z uwzględnieniem procesów integracji sensorycznej)
    1. Rozwój funkcji słuchowych dziecka 3-, 4-, 5-letniego – objawy dysfunkcji
    2. Pamięć słuchowa
      1. Zabawy dźwiękiem
      2. Planeta Gwoździków
    3. Analiza i synteza słuchowa
      1. W przedszkolu
  4. Orientacja przestrzenna (z uwzględnieniem procesów integracji sensorycznej)
    1. Rozwój orientacji przestrzennej dziecka 3-, 4-, 5-letniego – objawy dysfunkcji
    2. Orientacja w schemacie własnego ciała
      1. Mała piłeczka
      2. Balonik
      3. Dziwne chodzenie
      4. Zaczarowane ręczniki
    3. Orientacja w przestrzeni
      1. Małe pieski
    4. Orientacja graficzna
      1. Motyle
      2. Koła, trójkąty, kwadraty
      3. Tańczące obrazy
  5. Motoryka (z uwzględnieniem procesów integracji sensorycznej)
    1. Rozwój ruchowy dziecka 3-, 4-, 5-letniego – objawy dysfunkcji
    2. Motoryka duża
      1. Skoki po kolorach
      2. Zabawy typu start – stop
      3. Linoskoczek
      4. Miniolimpiada sportowa
    3. Motoryka mała
      1. Korale dla mamy
      2. Pinezkowe wzory
      3. Szukanie skarbów
      4. Zabawy pianką
      5. Gniotki
      6. Magiczne pudełko
    4. Sprawność manualna (grafomotoryka)
      1. Wzory z guzików
      2. Rysowanie w masach
      3. Kolorowe krople
      4. Bal motylkowy
  6. Inne analizatory zmysłowe (z uwzględnieniem procesów integracji sensorycznej)
    1. Rozwój zmysłu węchu, smaku, dotyku u dziecka 3-, 4-, 5-letniego – objawy dysfunkcji
    2. Zaburzenia węchu
      1. Ciekawskie nosy
      2. Pachnące ozdoby
    3. Zaburzenia smaku
      1. Latający talerz
      2. Magiczne kociołki
      3. Wykop dinozaura
    4. Zaburzenia dotyku
      1. Ser dla myszek
  7. Rozwój mowy
    1. Rozwój mowy u dziecka 3-, 4-, 5-letniego – objawy dysfunkcji
    2. Zaburzenia logopedyczne
      1. W cyrku
      2. Czarodziejski kufer
      3. Krasnal w kuchni
      4. Ukochane zabawki
  8. Umiejętności matematyczne
    1. Nabywanie umiejętności matematycznych dziecka 3-, 4-, 5-letniego – objawy dysfunkcji
    2. Trudności w nabywaniu umiejętności matematycznych
      1. Fiku-miku, z czego jesteś pajacyku?
      2. Jak długi jest wąż?
      3. Ile guzików potrzebuje bałwanek?
      4. Tęczowa pogoda
  9. Rozwój emocjonalny i społeczny
    1. Rozwój emocjonalny dziecka 3-, 4-, 5-letniego – objawy dysfunkcji
      1. W krainie emocji
    2. Rozwój społeczny dziecka 3-, 4-, 5-letniego – objawy dysfunkcji
      1. Piracka przygoda na morzu
      2. Wyprawa w góry
      3. Poszukiwanie skarbu
  10. Materiały dodatkowe
    1. Domino terapeutyczne
    2. Naklejki: „Sokole oko”, „Czuły słuch”, „Czujny nos”, „Rozróżniam smaki”, „Miły dotyk”